بزرگترین وبلاگ دانلود موزیک و فیلم در ایران
PLAYREZA

 

DivX Plus 8.1 Build 1.4.1.16 نرم افزاریست که با محیطی بسیار ساده در درجه اول ابزاری بسیار کامل برای پخش فیلم های DivX بوده اما در درجات بعد قادر به پخش فرمت های دیگری  تصویری نیز می باشد. اما کاربران قادرند با این نرم افزار کارهای جالب دیگری را هم انجام دهند از جمله این که لوح های فشرده را رایت نمایند ، دانلود های خود را مدیریت کنند و چندین و چند کار دیگر که با DivX می توان انجام داد. مدت کوتاهی است که نسخه ای جدید از این نرم افزار ارائه گردیده است. این نرم افزار که تقریبا به بسته ای نرم افزاری شبیه است شامل چند ابزار به نظر کوچک اما در عمل بزرگ دیگر هم می باشد. DivX Web Player  که با خود قدرت پخش فایل های مالتی مدیا شرکت DivXNetwork را به داخل صفحات وب و دنیای مجازی اینترنت خواهد کشاند.

 



ادامه مطلب ...

 

 بدون شک یک نرم افزار ضروری برای Gamer ها به حساب می آید . اگر شما مثل اکثر گیمر ها از پیام “Please Insert Disc” خسته شده اید پس Game Jackal Pro 4.1.1.2 Final را از دست ندهید. این راه بسیار ساده تر از گرفتن Image و استفاده از Drive مجازی می باشد. در نسخه جدید این برنامه اکثر بازی هایی که به دیسک نیاز دارند پشتیبانی شده است. این نرم افزار محصولی از شرکت slysoft میباشد .

 

                                                     http://sabood.ir/wp-content/plugins/rss-poster/cache/9945d_images.jpg



ادامه مطلب ...

 

 CutePDF Writer 2.8.0.6 نرم افزاری رایگان برای تبدیل انواع فایلهای تصویری و متنی نظیر : WORD , XL PPT و صقحات اینترنتی را به فرمت PDF دارا میباشد , این نرم افزار با ساخت یک پرینتر مجازی در رایانه شما کار تبدیل انواع فایلها را برای شما فراهم میکند.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 21:37 :: نويسنده : سید رضااحمدي

 

دانلود پچ جدید بازی Starcraft II به نام (Patch 1.2.1) , این پچ برای بهینه شدن این بازی برای اجرای بهتر در کارتهای گرافیک جدید است , همچنین شما با نصب این پچ میتوانید اکثر باگ های بازی را برطرف کنید .

 


 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 21:35 :: نويسنده : سید رضااحمدي

 

 ClamWin Free Antivirus 0.97 یک آنتی ویروس رایگان مخصوص تمام سیستم عامل های شرکت ماکروسافت از قبیل 7/Me/2000/XP/2003 و Vista می باشد. این آنتی ویروس که به صورت متن باز (open source code) ارائه شده است دارای سیستمی قدرتمند جهت جلو گیری از ورود و فعالیت ویروس ها تروجان ها و کرم های اینترنتی می باشد. دارای ستاپی بسیار ساده و روان و آپدیت رایگان و نامحدود. شما به راحتی میتوانید این آنتی ویروس را دانلود کرده و با خیالی راحت به کار در رایانه و اینترنت بپردازید. هم اکنون شما میتوانید این آنتی ویروس رایگان را از سایت .:: DL4FA ::. دریافت کنید .

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 21:34 :: نويسنده : سید رضااحمدي

 

امروزه مدیریت و نظار بر شبکه های بزرگ کامپیوتری و عملکرد سیستم ها کنترل پهنای باند به وسیله نرم افزارهای مدیریتی و نظارتی شبکه انجام می شود. با توجه به نوع ساختار و بستر شبکه مورد استفاده و گستردگی آن مدیران شبکه تصمیم گیری می کنند تا از چه نرم افزاری برای کنترل و مدیریت شبکه خود استفاده کنند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان در این زمینه یافت که هر یک از آن ها دارای ویژگی های مختلفی برای خود و شبکه مورد نظر دارا می باشند.

PRTG - Free Network Monitor 8.3.0.2021 نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت و نظارت بر شبکه های کامپیوتری پیشرفته با ابزارهای متنوع می باشد. همان طور که اشاره شد این نرم افزار برای شبکه های بزرگ طراحی شده و امکانات متعددی را برای مدیر شبکه فراهم می کند. از این نرم افزار می توان بر روی شبکه هایی همچون شبکه های موجود در یک ISP  و روتر ها و سوئیچ های مورد استفاده در آن ها استفاده نمود. بهینه سازی سیستم ها دستگاه های مورد استفاده به منظور کاهش Downtime آن ها ، مدیریت بر گروه ها و یوزرهای مدیریتی در شبکه ، مشاهده نحوه عملکرد و کارکرد device ها در روزهای مختلف و دوره های تعیین شده ، قابلیت تنظیم نرم افزار برای ارسال هشدار های تعیین شده به گوشی تلفن همراه و ... از ویژگی های این برنامه پیشرفته محسوب می شود. این نرم افزار محصولی از شرکت paessler می باشد .

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 15:21 :: نويسنده : سید رضااحمدي
.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 306
بازدید ماه : 906
بازدید کل : 37124
تعداد مطالب : 283
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


كد تقويم

چت روم

فال عشق


قالب میهن بلاگ download وبلاگ اسکین قالب بلاگ اسکای وبلاگ نویسان قالب وبلاگ دیکشنری آنلاین ایجاد فرم تماس ایجاد گالری عکس نمایش اوقات شرعی تقویم جلالی رتبه سنج گوگل مترجم سایت نمایشگر آی پی گوگل ساخت کد صوتی آنلاین آمارگیر فونت های زیباساز تغییر شکل ماوس فال حافظ فال عشق طالع بینی هندی طالع بینی ازدواج بازی آنلاین