Free Download Manager 3.0.871
بزرگترین وبلاگ دانلود موزیک و فیلم در ایران
PLAYREZA
چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 13:49 :: نويسنده : سید رضااحمدي

نرم افزار Free Download Manager 3.0.871 که بیشتر کاربران آن را با نام اختصاری اش – FDM – می شناسند ، ابزاری است کاربردی و قدرتمند است که به صورت ۱۰۰ درصد رایگان و متن باز تحت لایسنس GPL منتشر می شود و تا کنون تواسته است کاربران بسیاری به واسطه ی قدرت بالای خود جذب کنید . با این نرم افزار خواهید توانست هر گونه فایلی را که بر روی پروتکل های HTTP ، HTTPS و FTP قرار دارند با سادگی عملی که هیچ گاه تجربه اش نکرده اید ، دانلود نمایید . با در اختیار داشتن برنامه FDM دیگر نیازی به شروع مجدد فایلهایی که به صورت ناقص دانلود شده اند نخواهید داشت چرا که این نرم افزار به شما کمک می کند تا هر فایلی را از نقطه ای که دانلود کردن آن بنا به دلایلی نظیر قطع شدن اینترنت ، ری استارت کردن ویندوز و … قطع شده است ، ادامه داده بی آنکه نیازی به دریافت بخش هایی باشد که قبلا دانلود کرده اید . علاوه بر این اگر سایتی که قصد دانلود فایل از آن را دارید از ایست ( Resume ) پشتیبانی نکند ، FDM شما را آگاه خواهد ساخت تا تصمیمات لازم را از همان ابتدا بگیرید تا از اتلاف وقت و سرمایه ی خود جلوگیری کرده باشید .
مدیریت کننده دانلود Free Download Manager با تقسیم کردن فایلهای دانلودی به چندین قسمت و دانلود هر یک به صورت جداگانه و آنی باعث افزایش سرعتی می شود که طبق گفته ی سایت سازنده به عدد نجومی ۶۰۰% نیز می رسد ! این برنامه همچنین دانلود فایلهای شما را سازماندهی خواهد کرد تا به طور مثال شروع فرایند دانلود از زمانی که می خواهید ، به صورت خودکار آغاز شده و حتی با تنظیم کردن هنگام اتمام ، آن را در ساعتی مشخص خاموش کنید . قابلیت مهمی که سایر نرم افزار های موجود در این رده از آن بی بهره هستند ولی در FDM گنجانده شده است ، پشتیبانی از پروتکل بیت تورنت است که می تواند مژده ی خوبی برای طرفداران این فناوری نسبتا نوظهور باشد .

 http://freefilesdn.info/wp-content/uploads/2010/09/Free-Download-Manager-25-Build-75851771.jpg

دانلود نسخه  3.0.871 Final - Full با لینک مستقیم و با حجم 5.73 مگابایت

دانلود نسخه  3.5.954 RC - Full با لینک مستقیم و با حجم 5.80 مگابایت


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته : 316
بازدید ماه : 315
بازدید کل : 38015
تعداد مطالب : 283
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1



كد تقويم

چت روم

فال عشق


قالب میهن بلاگ download وبلاگ اسکین قالب بلاگ اسکای وبلاگ نویسان قالب وبلاگ دیکشنری آنلاین ایجاد فرم تماس ایجاد گالری عکس نمایش اوقات شرعی تقویم جلالی رتبه سنج گوگل مترجم سایت نمایشگر آی پی گوگل ساخت کد صوتی آنلاین آمارگیر فونت های زیباساز تغییر شکل ماوس فال حافظ فال عشق طالع بینی هندی طالع بینی ازدواج بازی آنلاین